Fiecare antreprenor începe anul prin a se gândi la câteva obiective pentru afacerea pe care o are, cum poate să o ducă pe culmile succesului, cum poate avea un an mai bun decât cel care tocmai s-a încheiat. Ei bine, dacă și tu te numeri printre persoanele care își doresc un 2023 mai bun pentru businessul lor, o modalitate prin care îți poți îndeplini dorința este să te îndrepți către promovarea online.
Marketingul digital are numeroase ramificații, există o sumedenie de strategii și tehnici pe care le poți pune în aplicare pentru a-ți promova brandul în mediul online. Totuși, printre toate aceste ramificații, promovarea pe Facebook se evidențiază printr-o serie de beneficii care pot fi obținute fără prea mult efort și fără un buget mare. Dacă ți-am trezit curiozitatea, citește în continuare acest articol și află care sunt avantajele de care poți avea parte atunci când îți promovezi afacerea prin Facebook Ads.
Platforma de social media a avut în 2022 un număr imens de utilizatori de pe tot globul. Astfel, poate fi afirmat cu certitudine că cel puțin o parte din publicul tău țintă se află pe Facebook și Instagram. Prin promovarea pe această platformă vei reuși să aduci trafic de calitate pe site-ul tău de la utilizatorii care folosesc social media.
Fiind o platformă de promovare atât de populară, există numeroase opțiuni pe care advertiserii le pot alege în momentul în care aleg tipul campaniilor. De asemenea, audiențele reclamelor pot fi selectate până la cele mai fine detalii, asigurându-te astfel că doar persoanele potrivite îți vor vedea anunțurile.
Dacă nu ai mai făcut până acum campanii pe Facebook, nu trebuie să îți faci griji că vei întâmpina probleme. Cu doar câteva clickuri îți poți configura o campanie potrivită cu obiectivele setate. Dacă vei alege opțiunile potrivite de configurare, rezultatele nu vor întârzia să apară. În cazul în care îți faci griji că nu te descurci, poți lăsa promovarea în mediul online în mâinile specialiștilor – cei de la Limitless.ro se ocupă atât de campanii de Facebook Ads, cât și de campanii plătite pe Google.
După cum am menționat mai sus, lucrurile sunt ușor de personalizat pe Facebook. Poți alege dintre numeroase tipuri de anunțuri – fie statice, doar cu imagini și text, fie dinamice, cu videoclipuri sau diferite elemente media. Testează cât mai multe variante pentru a descoperi care sunt cele cu care publicul tău rezonează cel mai mult.
Fie că îți dorești vânzări rapide, creșterea nivelului de brand awareness, obținerea de leaduri etc., există un format de anunț potrivit pentru ceea ce îți dorești să obții. Fiecare format specific este recomandat pentru un anumit obiectiv. Cu puțin research vei descoperi care sunt indicațiile specialiștilor din domeniu.
Când vine vorba de Facebook Ads, nu sunt costuri ascunse. Tu ești cel care are control total asupra bugetului, vei cunoaște cu exactitate care sunt sumele cheltuite și vei putea face mici modificări pe parcursul campaniei. Este binecunoscut faptul că un buget nu foarte mare îți poate aduce rezultate surprinzătoare!
Pentru a fi budget-friendly și pentru a putea obține clickuri și conversii ieftine, este esențial ca reclamele tale să fie direcționate spre publicul potrivit. Folosește tool-urile puse la dispoziție de Facebook și targetează-ți campaniile cât mai specific.
Personalizarea call-to-action-ului este importantă pentru a ajuta potențialele lead-uri să înțeleagă care este scopul campaniei. Pe Facebook, poți folosi butoane de call to action de tipul „contact us”, „sign up”, „learn more”, „download” etc. Astfel, oamenii vor înțelege din prima dacă îți dorești să te contacteze pentru mai multe informații, să descarce un e-book etc., fiind mai predispuși să îndeplinească acest „task”.
Facebook oferă un tool foarte puternic numit „lookalike audiences” care îți permite să găsești noi clienți potențiali care au un comportament și interese asemănătoare cu cele ale persoanelor care deja au cumpărat de la tine. Folosit corect, tool-ul te poate ajuta să îți crești cu ușurință vânzările.
Este simplu să vezi cum performează campaniile tale de promovare pe Facebook. Toate datele sunt disponibile în contul tău de Ads Manager. Specialiștii accentuează întotdeauna importanța urmăririi și măsurării performanțelor chiar din primele zile după lansarea campaniilor pentru a analiza îndeaproape dacă lucrurile merg așa cum s-a plănuit inițial.
Fiind o platformă de socializare, clienții accesează Facebook pentru a interacționa cu diverse postări sau cu alte persoane. Astfel, este un mediu ideal pentru a crea reclame care să provoace interacțiunea publicului cu brandul tău. Dacă vei reuși să ai un engagement bun, posibilitatea de a loializa clienții este una mare.
Prin tool-urile de targetare oferite, cu ajutorul Facebook Ads vei reuși să descoperi noi audiențe pentru brandul tău, noi potențiali clienți. Este important să te asiguri că reclamele tale sunt de calitate, atât din punct de vedere vizual, cât și al textului, pentru a putea încuraja noile audiențe să îți descopere afacerea.
Promovarea prin Facebook Ads nu este doar pentru afacerile B2C, ci și pentru cele B2B. Dacă afacerea ta este B2B, nu te feri de folosirea campaniilor plătite pe social media întrucât poți obține leaduri prețioase prin intermediul acestei platforme de promovare.
Reclamele pe Facebook pot fi folosite pentru a promova articolele de content marketing sau alte elemente din această categorie pentru a avea mai multe vizualizări, impresii, o rată mai bună de engagement, mai multe comentarii etc.
Retargetarea este o unealtă pe care o poți folosi pentru a-i convinge pe utilizatorii care ți-au vizitat site-ul, dar nu au încheiat conversia, să facă pasul final – să finalizeze o comandă, să completeze un formular, să descarce un e-book etc.
În concluzie, acestea sunt cele 15 beneficii de care afacerea ta poate beneficia dacă vei începe să folosești Facebook Ads pentru promovarea în mediul online. Folosește cu încredere tool-urile puse la dispoziție de platformă și nu uita să urmărești constant performanțele obținute!
Sursa foto: Pexels.com