Vremea bună de la finalul lunii octombrie a contribuit la spectacolul celei de-a șaptea ediții a Marelui Premiu al Sibiului la viteză pe traseu montan, evenimentul organizat an de an, la Curmătura Ștezii, pe drumul de urcare spre Păltiniș, de Sibiu Rally Team. Show-ul a fost total pentru că, de la an la an, lista de start a devenit tot mai selectă, anul acesta 67 de piloți alergând apăsând pedala la maxim pentru a trece cu timpi cât mai buni linia de finiș, în speranța de a ocupa un loc cât mai sus în clasamente și pe podiumul de premiere.
Și pentru că veni vorba, nu toți au fost norocoși să ajungă la final, un BMW M2 oprindu-se în parapet, iar o Skoda ieșind de pe traseu cu câțiva metri înainte de a încheia cursa.
În ceea ce-i privește pe iubitorii motorsportului, cei care nu au avut norocul să se afle pe marginea traseului au putut urmări Marele Premiu al Sibiului în transmisia LIVE pe rețelele de socializare ale Sibiu Rally Team.
David Iach, pe un BMW M5, a fost marele câștigător al Marelui Premiu al Sibiului la viteză pe traseu montan, anul acesta, fiind urmat pe podium de Paul Greavu (Audi Allroad) și Radu Iancu (BMW M240i).
Podiumul Clasei 1 licențiați s-a prezentat astfel: 1. Adrian Eugen Borzescu (Dacia Logan), 2. Cosmin Badea (Citroen Saxo), 3. Bogdan Mutu (VW Polo).
Bogdan Gligor (Ford Fiesta) a câștigat Clasa 2 licențiați, fiind urmat pe podium de Alex Bodi (Mini Coper) și Bogdan Ionuț Zaharenco (Renault Megane).
La Clasa 3 licențiași s-a impus Gabriel Dumitrache (Skoda Octavia), locurile 2 și 3 fiind ocupate de Alexandru Nastasia (Seat Leon), respectiv Emil Mastasia (Seat Leon Cupra), iar la Clasa 4 licențiați, Paul Greavu (Audi Allroad) a fost primul, iar Cristian Ittu (Audi S4) s-a clasat al doilea.
La nelicențiați, Clasa 1 a fost câștigată de Claudiu Iosef (Renault Twingo), acesta fiind secondat de Roxana Armeana (Suzuki Swift) și Daniel Toader (Mazda MX-5).
Clasa 2 nelicențiați l-a avut drept câștigător pe Ionuț Nan (Renault Clio), locurile 2 și 3 fiin ocupate de Andrei Hudea (BMW 318 TI), respectiv rareș Roman (Toyota MR).
Valentin Banciu (Renault Megane) a fost primul la Clasa 3 nelicențiați, Mugurel Dinescu (Audi S3) ocupând locul secund, iar Valentin Buga (BMW 130i) completând podiumul, iar la Clasa 4 nelicențiați primele trei locuri au fost ocupate, în ordine, de David Iach (BMW X5), Radu Iancu (BMW M240i) și David Benjamin Braun (BMW M2).
În întrecerea rezervată exclusiv doamnelor și domnișoarelor, Roxana Armeana (Suzuki Swift) s-a clasat pe primul loc, fiind urmată de Alexandra Dumitru (Renault Twingo) și Mădălina Vasiloiu (Citroen C2).
La Clasa Diesel s-a impus David Cilea (BMW 320d), podiumul fiind completat de Sebastian Ciuntu (Seat Leon) și Horia Ionuț Pană (Peugeot 206 SW).
Carstocratic Team a câștigat întrecerea pe echipe, în componența Paul Greavu, Dan Farcaș Lazăr, Rareș Roman, Karoly Kovacs, Cristian Alexandru Țânțar, Ciprian Cândea. Locul secund a fost ocupat de Retasa Sălcii Amara (Gabriel Dumitrache, Alexandru Nastasia, Valentin Bancu, Emil Nastasia, Daniel Toader), iar pe locul al treilea s-a clasat Wacky Races Team Vâlcea (Valentin Buga, Alin Cotoinea, Sebastian Perpelea, Tiberiu Branescu, Iulian Andrei Aldoiu și Marius Deaconu).
”Evenimentul s-a bucurat de un real succes. Vremea a ținut cu noi, traseul s-a prezentat foarte bine, concurenții au apreciat condițiile bune de concurs. Ne bucurăm că am avut atât de multe echipaje la start și foarte mulți spectatori pe marginea traseului, iar cei care nu au putut fi prezenți fizic la swok, în premieră l-au putut urmări pe transmisia live, pe rețelele de socializare ale clubului nostru. Mulțumim Primăriei Municipiului Sibiu pentru susținere, Marele Premiu al Sibiului fiind inclus pe Agenda Cultural-Sportivă, Consiliului Județean Sibiu, Serviciului Poliției Rutiere Sibiu, Ispectoratului de Jandarmi, San Med, Matec, German Tools și Ydu H&C Trans”, a declarat Dan Magoș, președintele clubului organizator.