Articol
Şi în acest an, aşa cum se întâmplă în fiecare primăvară, ”Târgul de Cariere” a redinamizat piaţa muncii sau conform actualului limbaj oferta de pe ”employment platform”. Ca atare companii din domenii de activitate diverse, precum: inginerie, producţie şi tehnică, auto şi automotive, IT, servicii şi BPO, logistică şi transport, telecomunicaţii, comerţ, marketing, comunicare, resurse umane sau finanţe-bănci au avut standuri atractive pentru cei care au dorit să identifice un loc de muncă pe măsura pregătirii şi expertizei lor profesionale.
Din acest ”corn al abundenţei şanselor de angajare”, spre surprinderea ofertanţilor, mulţi tineri şi-au îndreptat atenţia spre mediul cazon. În cadrul evenimentului, organizat la Sala Sporturilor Transilvania din Sibiu, Academia Forţelor Terestre „Nicolae Bălcescu” din Sibiu a participat, la cea mai mare reţea de evenimente de recrutare şi employer branding din România, cu un stand expoziţional diversificat cu roboţi, cu un mini-poligon virtual de antrenament, ochelari realitate virtuală & augmentată, precum şi cu un sistem de instruire prin simulare VBS 4 (Virtual Battlespace Software). Mai mult cei delegaţi să reprezinte Biroul Informare-Recrutare au răspuns la întrebările celor interesaţi de o carieră militară şi de oferta educaţională a academiei dar şi celor care vizau orizontul joburilor conexe mediului militar. La finalul ”Târgului de Cariere”, tinerii vizitatori şi căutători de joburi au ales în urma unui sondaj deschis că „Cel mai frumos şi atractiv stand a fost cel prezentat de AFT”, un vot care arată că mediul cazon a reuşit să-şi crească vizibilitatea pe piaţa muncii, să câştige o mai mare notorietate dar şi să-şi poziţioneze brandul de angajator în top, ca urmare a interacţiuni directe cu un număr mare de candidaţi/solicitanţi.