Articol
16 proiecte de hotărâre sunt incluse pe ordinea de zi propusă pentru ședința ordinară a orașului Avrig, programată pentru miercuri, 26 februarie.
Conform anexei dispoziției de convocare, cinci dintre inițiativele ce vor fi supuse dezbaterilor și aprobării au legătură cu activitatea și funcționarea Regiei Publice Locale Ocolul Silvic „Izvorul Florii” R.A., structură de specialitate a Consiliului Local Avrig, ce administrează și fondul forestier al orașului. Astfel, vor fi adoptate hotărâri referitoare la aprobarea actului constitutiv actualizat al Regiei Publice Locale Ocolul Silvic „Izvorul Florii„ R.A., aprobarea devizului și antemăsurătorii lucrărilor de îngrijire și a lucrărilor de cultură – refacere a pădurilor aparținând orașului Avrig, aprobarea prețului de referință al masei lemnoase pe picior, necesar în vederea stabilirii prețului APV, din fondul forestier proprietatea publică a orașului Avrig, constituirea fondului de accesibilizare a pădurilor și a fondului de conservare și regenerare a pădurilor, aprobarea volumului de masă lemnoasă recoltat din fondul forestier proprietatea orașului Avrig.
De asemenea, ordinea de zi propusă mai cuprinde proiecte referitoare la acordarea avizului favorabil pentru realizarea și amplasarea unei plăci comemorative în fața imobilului situat administrativ în localitatea Săcădate, nr. 47, pentru cinstirea memoriei profesorului doctor Ioan Aleman, actualizarea grupului de lucru în vederea identificării așezărilor informale și luării în evidență la nivelul U.A.T. Avrig a acestora, stabilirii situației persoanelor și imobilelor cuprinse în acestea și stabilirii măsurilor de intervenție pentru îmbunătățirea condițiilor de locuit și asigurarea unor condiții decente de viață pentru persoanele vulnerabile, aprobat prin HCL Avrig nr. 108/2020, cu modificări și completări ulterioare, aprobarea listei de repartizare a locuințelor construite din fonduri ANL și aflate în administrarea Consiliului Local al orașului Avrig, aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al orașului Avrig pentru anul 2025 și a programului de acțiune comunitară destinat prevenirii și combaterii riscului de sărăcie și excluziune socială pentru anul 2025 etc.
La punctul Diverse, vor fi prezentate informări referitoare la procesul de alegere a delegaților sătești din Săcădate și Glâmboaca, precum și alte documente.
Ședința se va desfășura începând cu ora 14, în sala de ședințe a Primăriei Avrig.