Articol
În această perioadă, contribuabilii la bugetul local al Avrigului (persoanele fizice sau reprezentanții persoanelor juridice), au posibilitatea de a afla nivelul impozitelor și taxele locale propuse pentru a fi aplicate anul viitor în oraș și pot exprima opinii sau propuneri în legătură cu acestea. De câteva zile, proiectul de hotărâre referitor la impozitele și taxele locale pentru anul 2025 este supus procedurii de consultare publică, acesta urmând a fi supus dezbaterii și aprobării într-o viitoare ședință a Consiliului Local Avrig.
Inițiativa referitoare la obligațiile fiscale către bugetul local al orașului Avrig, precum și anexele acesteia, pot fi consultate fie prin accesarea paginii de internet a Primăriei Avrig, fie la sediul instituției. De asemenea, tot la sediul administrației publice locale, setul de documente poate fi solicitat și obținut în copie, pe bază de cerere scrisă (solicitarea poate fi trimisă și prin email).
Până în data de 25 noiembrie 2024, persoanele interesate pot studia documentele și pot transmite sugestii, propuneri sau opinii cu valoare de recomandare referitoare la proiectul de buget supus consultării publice, acestea putând fi transmise în format electronic, prin serviciul poștal clasic sau pot fi depuse direct la sediul primăriei. Observațiile privitoare la această inițiativă depuse de persoanele fizice sau reprezentanții persoanelor juridice trebuie să poarte mențiunea „Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind taxele și impozitele locale pe anul 2025”.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public un proiect de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate publică până la data de 25 noiembrie 2024.
În cadrul primei ședințe a noii formule a Consiliului Local al orașului Avrig, primarul Adrian Dumitru David a informat consilierii locali despre demararea procedurii de consultare publică pentru impozitele și taxele locale ce vor fi aplicate în 2025, adresându-le în același timp invitația de a studia propunerile și de a contribui cu observațiile pe care le consideră necesare. De asemenea, edilul șef a adresat tuturor invitația de a participa la o dezbatere pe acest subiect, alături de specialiștii din aparatul Primăriei Avrig, ce se va desfășura, cel mai probabil, în data de 10 decembrie.