Articol
Primăria Municipiului Sibiu anunţă că organizează un nou concurs pentru ocuparea postului de arhitect-şef al Municipiului Sibiu.
Cei interesaţi în a ocupa acest post trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
– Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licență și master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art. 361 lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare
– Vechime în specialitatea studiilor de minimum şapte ani;
– Cunoștințe de operare MS Office la nivel avansat.
Dosarele de concurs se pot depune până în 20 ianuarie 2025 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică, nr. 25 – Serviciul Managementul și Integritatea Resurselor Umane, program: luni – joi între orele 07.30 – 16, vinerea între orele 07.30 – 13.30. Dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat pe adresa Primăriei Sibiu sau, în format electronic, la adresa de e-mail: oana.lupean@sibiu.ro.
Calendarul probelor pe care candidații vor trebui să le susțină:
Proba suplimentară pentru verificarea cunoștințelor de operare a computerului se va desfășura pe 11 februarie 2025, ora 10, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25, camera 109; proba scrisă se va desfășura pe 13 februarie, ora 10:30, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25, camera 109.
Interviul va avea loc în termen de maximum opt zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.
Mai multe detalii despre actele necesare a fi depuse la dosar, precum și bibliografia pentru concurs, pot fi consultate în anunțul publicat pe site-ul Primăriei Sibiu, aici: https://sibiu.ro/primaria/anunt_angajare/13064