Așa cum primarul orașului Avrig, Adrian Dumitru David, a anunțat încă din urmă cu aproape o lună, în cadrul primei ședințe de lucru desfășurată după constituirea noului consiliul local, marți, 10 decembrie, începând cu ora 15, în sala de ședințe a Primăriei Avrig se va desfășura dezbaterea publică a proiectului de hotărâre referitor la stabilirea impozitelor și taxelor locale ce vor fi aplicate în anul 2025.
Proiectul se află de câteva săptămâni postat pe pagina de internet a orașului Avrig, este în procedură de consultare publică, iar la dezbaterea ce se va desfășura marți se pot înscrie persoanele interesate de optimizarea proiectului (persoane fizice și juridice, reprezentanți ai unor organizații non-guvernamentale/ale societății civile, asociații profesionale, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei etc).
Înscrierea se poate efectua prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail office@primaria-avrig.ro, până în data de 10 decembrie 2024, ora 10. Solicitarea de înscriere trebuie să cuprindă numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, organizația pe care o reprezintă, numărul de telefon, precum și confirmarea participării la dezbatere. Persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail. Pentru susținerea propunerilor/punctelor de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.
Intervențiile în cadrul ședinței se vor desfășura în ordinea înscrierii.