Consiliul Local al orașului Avrig, constituit în urma alegerilor desfășurate în 9 iunie este convocat în cea de-a două ședință de lucru în doar două săptămâni de activitate. Ședința ordinară se va desfășura miercuri, 27 noiembrie, începând cu ora 14, în sala de ședințe a Primăriei Avrig.
14 proiecte de hotărâre sunt incluse în proiectul ordinii de zi propuse pentru această întâlnire, ceea ce înseamnă un volum destul de mare de muncă pentru noul deliberativ local avrigean, cel puțin pentru primele două ședințe de lucru din legislatură.
Printre inițiativele ce vor fi supuse dezbaterilor și aprobării sunt cele referitoare la aprobarea listei de repartizare a locuințelor construite din fonduri ANL și aflate în administrarea Consiliului Local al orașului Avrig, aprobarea rețelei școlare din raza de competență a orașului Avrig, pentru anul școlar 2025 – 2026, actualizarea componenței Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și de Urbanism Avrig și a Regulamentului de organizare și funcționare a acesteia, aprobate prin HCL Avrig nr. 45/2018, actualizarea unor comisii constituite la nivelul unității administrativ teritoriale Avrig, desemnarea reprezentanților Consiliului Local al orașului Avrig în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar de stat de pe raza orașului Avrig pentru anul școlar 2024 – 2025, desemnarea reprezentantului Consiliului local al orașului Avrig în Adunarea Generală a Clubului Sportiv ”Fotbal Club Avrig”, respectiv în Adunarea Generală a Asociației Culturale „Purtata Avrigului”, stabilirea programului de audiențe ce se vor acorda cetățenilor orașului Avrig de către consilierii locali ai orașului Avrig pe toată durata mandatului 2024 – 2028 etc.
Toate proiectele de hotărâre sunt inițiate de primarul Adrian Dumitru David.