Articol
Extinderea şi modernizarea spaţiilor de lucru ce aparţin administraţiei publice locale a oraşului Avrig continuă, birourile altor două compartimente şi servicii fiind mutate în "casă nouă". Începând de luni, serviciile "Impozite şi Taxe Locale" (inclusiv casieria) şi "Biroul Agricol" funcţionează în proaspăt renovata clădire situată pe strada Gheorghe Lazăr, numărul 31, vizavi de sediul principal al Primăriei Oraşului Avrig.
Astfel, angajaţii ce deservesc cele două servicii îşi desfăşoară acum activitatea în birouri mult mai aerisite, luminoase şi confortabile, o atenţie deosebită fiind acordată şi spaţiilor destinate cetăţenilor, pentru care au fost amenajate sală de aşteptare şi toalete.
Corpul de clădire ce găzduieşte acum cele două compartimente ale administraţiei oraşului este amplasat la acelaşi număr de imobil unde se află, de câţiva ani, sediul Poliţiei Locale Avrig, Direcţiei de Asistenţă Socială Avrig, Compartimentul Achiziţii Publice şi Licitaţii, biroul şi magaziile Serviciului de Administrare a Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei Oraşului Avrig.
În anul 2017, conducerea oraşului Avrig a demarat o campanie de extindere şi modernizare a spaţiilor administraţiei publice locale, dar şi de reconfigurare a zonei apropiate, prin crearea de parcări publice şi a altor spaţii de utilitate publică. În acest scop, au fost achiziţionate două imobile (clădiri şi terenuri), în locul unuia fiind amenajate o parcare centrală destul de generoasă şi un mic parc, cu zone de relaxare şi fântână arteziană, iar celălalt fiind folosit pentru mutarea unor servicii şi compartimente în spaţii noi. De asemenea, în urma acestor achiziţii, a fost reconfigurată curtea interioară a clădirii principale a Primăriei Oraşului Avrig, aici fiind amenajată o altă parcare, destinată autovehiculelor din parcul auto propriu, angajaţilor şi oaspeţilor instituţiei.