Articol
Primăria orașului Avrig parcurge paşi importanţi din procesul de digitalizare demarat în urmă cu mai mulţi ani, proces care are ca scop eficientizarea şi creşterea operativităţii relaţiei cu cetăţenii.
Recent, în cadrul instituţiei a fost aleasă şi implementată o soluție inteligentă de digitalizare a serviciilor, Avansis Mobile, o aplicație mobilă integrată de gestionare a relației cu cetăţenii şi contribuabilii.
“Prin intermediul acestei aplicații, cetățenii din orașul Avrig își pot plăti obligațiile, pot solicita și consulta documente sau pot face programări la administrația locală și la subordonate. De acum înainte, Primăria orașului Avrig va putea trimite cetățenilor mesaje de interes public la nivel local, direct pe telefon. Aplicația Avansis Mobile poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon.
Aplicaţia estei nterfața mobilă prin care contribuabilul poate beneficia de următoarele operațiuni: consultarea și platai ntegrală/parțială a taxelor și impozitelor associate rolului fiscal, defalcat la nivel de taxă /impozit; plata unor tipuri de amenzi și a diferitelor taxe pentru serviciile instituției; afișarea în timp real a stadiului dosarelor și documentelor depuse; campanii de informare; programări la serviciile publice ale administrației care lucrează în baza unei programări”, se menţionează într-un comunicat de presă al Primăriei Avrig.
Procesul de modernizare şi informatizare a instituţiei şi serviciilor oferite cetăţenilor continuă, conducerea şi angajaţii aparatului administrativ local avrigean manifestând interes pentru cunoaşterea şi adoptarea soluţiilor potrivite, a căror implementare vor aduce o creştere a calităţii serviciilor oferite.
“Primăria orașului Avrig își informează cetățenii despre faptul că, pe lângă această aplicație care ușurează mult interacțiunea între instituție și cetățean, există deschidere și se va investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului. De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora. Prin adoptarea de soft-uri pentru digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de timp, resurse umane și financiare. Primăria orașului Avrig mulțumește comunității locale pentru deschiderea și sprijinul de care dă dovadă și va comunica constant publicului despre cele mai recente noutăți din cadrul instituției”, se mai menţionează în comunicatul administraţiei publice locale avrigene.
D.F.