Articol
Întrucât lucrările de reabilitare generală și modernizare a sediului Primăriei orașului Tălmaciu nu au fost încă finalizate și valabilitatea inițială a contractului de închiriere pentru spațiile unde a fost relocată o parte din activitatea instituției a expirat, Consiliul Local Tălmaciu a aprobat, în cadrul unei ședințe de lucru desfășurate recent, prelungirea contractului de închiriere a respectivelor spații până la data de 28 februarie 2026.
Contractul pentru închirierea unor spații unde își desfășoară activitatea Primăria Tălmaciu a fost încheiat cu societatea Românofir SA în luna februarie a anului trecut. În baza acestui document, administrația publică locală a orașului Tălmaciu ocupă, în calitate de chiriaș, 352 de metri pătrați (etajul 1 și o parte a parterului) din clădirea unde au funcționat birourile conducerii societății, pentru care achită lunar suma de 2.464 euro (7 euro/metru pătrat), fără TVA.
La momentul demarării lucrărilor de reabilitare a sediului, reprezentanții Primăriei orașului Tălmaciu au informat că acestea sunt cuprinse într-un proiect ce a obținut finanțare nerambursabilă guvernamentală, prin Planul Național de Redresare și Reziliență, în valoare de 6.546.915 lei.