Articol
Toate serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului Sibiu vor avea un program special cu ocazia alegerilor prezidențiale și parlamentare, organizate în 24 noiembrie, 1 și 8 decembrie. Scopul principal este menținerea unei organizări optime care să vină în sprijinul alegătorilor.
„Scopul asigurării cadrului necesar derulării în condiţii optime a proceselor electorale din 24.11.2024, 01.12.2024, respectiv 08.12.2024, dar şi pentru a veni în sprijinul alegătorilor care nu mai dețin un act de identitate ori a celor ale căror acte de identitate au termenul de valabilitate expirat, instituția noastră, precum şi cele 21 servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor ale municipiilor- Sibiu și Mediaș, ale oraşelor – Agnita, Avrig, Cisnădie, Copșa Mică, Dumbrăveni, Miercurea Sibiului, Ocna Sibiului, Săliște, Tălmaciu şi ale comunelor – Axente Sever, Bazna, Dârlos, Laslea, Orlat, Slimnic, Șelimbăr, Șura Mare, Șura Mică și Turnu Roşu, operaționale, în prezent, la nivelul judeţului Sibiu, şi-au stabilit un program special de lucru pentru primiri/eliberări documente, în ziua premergătoare, respectiv în ziua desfăşurării alegerilor”, potrivit Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu a informat că orice cetățean al județului Sibiu, indiferent de domiciliul acestuia, poate solicita/obține un nou act de identitate pentru exercitarea dreptului său constituțional, în zilele de duminică-24.11.2024, 01.12.2024 și 08.12.2024, în intervalul orar 13 – 18:30. De asemenea, se pot depune cereri pentru eliberarea actului de identitat, urmând ca până la ora 20:30 să fie eliberate actele de identitate personalizate titularilor acestora.
Instituția cu sediul în mun. Sibiu, str. Câmpului, nr. 14 va asigura coodonarea activității serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor, din aria de competență, în zilele de 23.11.2024, 30.11.2024 și 07.12.2024 între orele 08-16, precum și în zilele de 24.11.2024, 01.12.2024 și 08.12.2024, între orele 07-21.
Primăria adaptează programul pentru cetățeni
De asemenea, Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Sibiu își adaptează programul pentru ca cetățenii cu drept de vot din municipiul Sibiu și din comunele (Cristian, Gura Râului, Marpod, Poplaca, Rășinari, Roșia și Vurpăr) să poată obține mai repede cărți de identitate noi în locul celor expirate, pierdute, furate sau deteriorate.
Potrivit Primăriei Sibiu ghișeele acestui serviciu, de pe bulevardul Victoriei nr.1-3, vor avea program de lucru cu publicul, atât pentru preluarea cererilor, cât și pentru eliberarea actelor de identitate: sâmbătă, 23 noiembrie, 30 noiembrie și 7 decembrie, între orele 8-16, pentru preluări și eliberări acte, iar duminică 24 noiembrie, 1 decembrie și 8 decembrie, în intervalul orar 07 – 18, preluări și eliberări acte; între orele 18 – 21, doar eliberări acte.