Centrele de Relații cu Utilizatorii ale Distribuție Energie Electrică România vor fi închise pe 15 și 16 august

Centrele de Relații cu Utilizatorii ai Distribuție Energie Electrică Romania – DEER nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 15 și 16 august 2024. Activitatea va reveni la programul normal în data de 19 august 2024.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

DEER acordă angajaților o zi liberă în data de 15 august 2024, cu ocazia sărbătorii Adormirii Maicii Domnului, dar și în data de 16 august.

Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii DEER își întrerup activitatea în zilele respective.
Echipele operative ale DEER rămân mobilizate în tot acest timp, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică, dacă va fi necesar.

Eventualele probleme în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix județ + 929 și TELVERDE.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

Pentru zona Transilvania Sud (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929.

Încurajăm consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online. 

Astfel, la adresa https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi formularul pentru sesizări și reclamații, iar pe site-ul DEER, la secțiunea https://www.distributie-energie.ro/intreruperi-deer/ utilizatorii pot accesa harta interactivă cu toate întreruperile programate și accidentale, cu informații actualizate.

Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanență, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate și neplanificate, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.

De asemenea, Asistentul virtual ChatVolt poate oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat, simplificând procesul de sesizare a deranjamentelor, oferind asistență automatizată consumatorilor, pentru cele mai frecvente întrebări. 

 

12 august 2024 la 12:40

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Paul NEAGU
acum 56 minute
”Coding Award- Premiul pentru programare” la Mondialele de Roboticā de la Houston, SUA, pentru Nitro Explorer din Sibiu
Echipa de robotică Nitro Explorer, antrenată de Hoară Alina de la Asociația Științescu Hub este câștigătorea premiului Coding...
Actualitate
3 min de citit
Autor Dan FRÂNCU
acum 2 ore
Serbare câmpenească de 1 mai, la Mediaș
Dacă locuiți în nordul județului și nu v-ați făcut încă planuri pentru petrecerea zilei de 1 mai, puteți...
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 2 ore
Ruxandra Cibu Deaconu s-a întâlnit cu reprezentanții ONG-ului „Împreună pentru Ștefan”: „Copiii cu nevoi speciale nu cer lacrimi, ci răbdare.
Senatoarea USR de Sibiu a transmis un mesaj pe rețelele de socializare, în urma unei întâlniri cu reprezentanții...
Actualitate
2 min de citit
Autor Dan FRÂNCU
acum 3 ore
Spectacol de dans, la Casa de Cultură Avrig
Sâmbătă, 26 aprilie, începând cu ora 17, Casa de Cultură a orașului Avrig va fi gaza spectacolului „UrbanDance...
Actualitate
1 min de citit